Vanlige spørsmål (gammel)

Bestill parkering på Gardermoen:

Spørsmål og svar

 

Hvordan betaler jeg for parkeringen?

Betaling gjøres med kort når du henter bilen igjen.

Hvor leverer jeg bilen når jeg kommer til flyplassen?

Bilen leveres rett foran avgangshallen (av- og påstigningsfeltet). Følg skilting til avgang når du ankommer flyplassen. Bilnøkkelen leveres til vår representant, som er stasjonert i Flight Parks profilerte bil eller går rundt i blå Flight Park jakke. Vennligst ikke parker din bil på plass som er reservert handikappede.

Hvor henter jeg bilen igjen når jeg kommer hjem igjen?

Bilen avhentes i parkeringshuset utenfor ankomsthallen (plan 6).  Når du kommer ut i ankomsthallen gå mot venstre mot hittegods skranken. Ta heisen/rulletrappen ned til U1. Gå nedover mot parkeringshuset. På venstre side vil du finne heisene. Ta denne opp til 6 etasje. Gå rett ut av heisen, der vil du se vår blå Flight Park bil.  

Hvorfor må jeg noen ganger betale ekstra for å komme ut av parkeringshuset?

Vi må utlevere bilen din inne på Onepark sitt parkeringshus. Dette er en avgiftsbelagt parkeringsplass betjent med bommer. Alt ettersom hvor lang tid du bruker på å komme ut vil det komme et tillegg som du betaler i bommen til Onepark. Veil. pris er på kr. 27-81.

Hvor langt kjører dere for å parkere min bil?

Vårt parkeringsanlegg ligger ved den gamle terminalen på andre siden av flyplassen. Vi kjører 6 km (12 km tur/retur) for å komme dit. Kilometerstand på bilen din blir avlest når du leverer bilen din og påført din kvittering slik at du kan følge med på hvor langt bilen har gått.

Hvorfor er det ikke skiltet på flyplassen hvor dere henter og utleverer biler?

Flyplassen er OSL sin eiendom og vi har ikke tillatelse til å skilte på området. Dette er noe vi selvfølgelig ønsker å jobbe videre med.

Hvilket telefonnummer treffer jeg dere på når jeg skal levere og hente bilen?

Du treffer oss alltid på vår telefon 400 58 161. Den er døgnbemannet.

Tilbyr dere vask og polering?

Ja. Du får oversikt over våre vaskeprogrammer når du bestiller fra nettsiden vår.

Jeg har glemt passord eller aldri opprettet et passord. Hvordan får jeg nytt?

Trykk på "Logg Inn" på vår forside. Her kan du få tilsendt passord ved å oppgi epostadressen du brukte forrige gang.

Vårt firma ønsker rabattavtale med dere. Er dette mulig?

Ja. Send mail til rikard@flightpark.no med firmanavn, organisasjonsnr og kontaktperson. Vi setter opp forslag til avtale og sender i retur.

Jeg ønsker service på bilen min mens jeg er bortreist. Er dette mulig?

Ja. Book time hos et verksted i nærheten så bringer vi og henter bilen din dit. Vi tar et kjøretillegg på kr. 390,- for dette. Vi har et godt samarbeid med Gardermoen Bilservice (tlf 63 97 80 92), men kan også kjøre biler til merkeverksteder som ligger på Garermoen og Jessheim.